بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

برخی آثار نوشته شده در این مجموعه توسط حسین طلال آهنگسازی و اجرا شده است .

ای کاش وقت رفتن    نمی دیدم  تو رو من

وداع با تو گفتن          یار تو میشدم من

اس کا ش وقت رفتن     چشمام تو نمیدید

ای کاش وقت رفتن      روحم ز تن می پرید

ای مونس روانم          ای یادگار جانم

بی تو چرا بمانم          عاشق تو همانم

رفتی و این جدایی       بین من و تو افتاد

تو رو سپرد به غصه    منو به گریه پس داد

ای کاش وقت رفتن      نمیدیدم تو رو من

وداع با تو گفتن          یا ر تو می شدم من

ای کاش وقت رفتن      می شد ندای مردن

ای کاش وقت رفتن      منو با تو می بردن

من دیده ام به چشمم      کای جان من تو رفتی

رفتی و با دلی پر         از غم چرا تو رفتی

آخر همین جدایی        بین منو و تو افتاد

تو رو سپرد به غصه    منو به گریه پس داد

1375