بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

برخی آثار نوشته شده در این مجموعه توسط حسین طلال آهنگسازی و اجرا شده است .

حسین-کودکی1111

 در خرمشهر بدنیا آمدم . از همان دوران کودکی تعلق هنری نمایان بود . 

دوره ابتدائی را در شیراز گذراندم . hossain talal

ورود به عرصه فعالیت هنری از سال 1371 شروع شد و عضو گروه سرودی به سرپرستی مختار بغلانی و نوازندگی محسن نوابی شدم . سال 1372 باتفاق دوست قدیمی محسن نوابی به هلال احمر رفتیم و فعالیت موسیقی را از آنجا شروع کردم . با کرال شروع کردم و در مدت کوتاهی سولیست ارکستر شدم . 

سال 1375 از گروه هلال احمر جدا شدم و گروه موسیقی جوان را تشکیل دادم . فعالیت هنری صحنه ای در مناسبتهای مختلف باتفاق دوستان ادامه پیدا کرد .  برادرم حسن طلال درامر گروه بود . علیرضا تقوایی ، علی محسنی ، براهیمی ( کیبورد ) 

مدیریت گروه موزیک سپاه خرمشهر بمدت کوتاهی کمک کرد تا از سازهای بادی سپاه برای گروه ارکستر استفاده کنم . 

همکاری با گروه تئاتر و ساخت موسیقی صحنه ای در سال 1378 آخرین اجرا و فعالیت پیوسته من بود .

شهید چمران اهواز برای ادامه در کامپیوتر و نرم افزار در سال 1376 مقصد من شد . هر چند که دوست داشتم در رشته موسیقی ادامه تحصیل دهم ولی متاسفانه نبود امکانات در آن زمان به ناچار وارد عرصه کامپیوتر و نرم افزار شدم . 

بالاخره پس از پایان کامپیوتر در اهواز برای رسیدن به رویای دیرینه یعنی موسیقی در آزمون دانشگاه علمی کاربردی تهران ، رشته موسیقی قبول شدم و بسوی هدفم از خرمشهر به تهران رفتم . شرایط بسیار سخت بود . اما عشق به موسیقی بزرگ و قوی بود . همیشه دوست داشتم سر کلاسی بشینم و استادی از اساتید بزرگ موسیقی درسی ارائه دهد . موفق شدم استاد الهامیان رو ببینم و از کلاس ایشون تئوری بنیادی موسیقی رو آکادمیک بشنوم . من کتاب استاد الهامیان رو مطالعه کرده بودم .

بدلیل مسائل مالی نتوانستم درس را تکمیل کنم و دست از پا درازتر به خرمشهر برگشتم . 

از اجرای صحنه ای دور شدم و وارد کارزار زندگی تاهلی شدم . اما از شعر و موسیقی دور نشدم و می نوشتم و می خوندم ....