بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

برخی آثار نوشته شده در این مجموعه توسط حسین طلال آهنگسازی و اجرا شده است .

1376

روزگار جوانی ما                         روزگار فانی ما  

روزگار مملو از غم                   روزگار آه و ماتم

ای دریغ از هر چه بودم            ای دریغ  آخر چه هستم

من جوانی سر به دامم                 گمشده گریده نامم

روزگار شک و تردید              روزگار ترس و تهدید

روزگار  جوخه و  دار           روزگار آتش و نار

ای دریغ از هر چه بودم          ای دریغ  آخر چه هستم

من جوانی سر به دامم             گمشده گریده نامم

روزگار منقل و دود               روزگار تلخ و بی سود

روزگار حسرت و آه            روزگار مرد گمراه

روزگار این جوانی               روزگار بد زمانی

1392/01/29 

روزگار حسرتِ نون             روزگار گرمی خون

روزگار دشنه شب                 بر تن بی جان ایرون

روزگار حبس  گریه             روزگار اشک خنده

روزگار دار  زندان              سهم هر روز  پرنده

روزگار  مرد سبزی             در پس پرده سیاهی

روزگار شکل آدم                 روی شکلی از تباهی