بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

برخی آثار نوشته شده در این مجموعه توسط حسین طلال آهنگسازی و اجرا شده است .

تقدیم تو باشد همه              عمر جوونی من          

با تو شقایق می شود                عمر سپیدی من

من با تو از جوانه ها               هر روز خوشتر می شوم       

عمر دوباره گیرم و              هر روز پر تر می شوم

قبل از حضورت بوده ام          شعر و ترانه خوانده ام

 تقدیم هر کس نی کنم           هر انچه را من خواند ه ام

یارم اگر سهمم نشد               رفت و به غربت مرده شد

سهم من از مرگ دلم               عشقی دوباره زنده شد

سهم من آن  بلوا  نبود             بلوای عشقم او که بود

صبری بکردم با عطش           مثل من همچون او نبود

خون و نفس در جسم تو           آثار عشقم روی تو

امداد غیبی در برم                 می تازم اکنون سوی تو

دل برده ام ، دلداده ام              زیبا گلی بوئیده ام

ای زاده زیبا گلم                   عمری تو را بوسیده ام

من در شب مولوده ام               عاشق شدم ای نو قدم

در این دلم سکنی سپس            بر این زمین کوبی قدم

غایب تو هستی از نظر           اما تو هستی در نظر

چشم انتظارت مانده ام            بر ما کنی روزی نظر

30/11/1387