بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

مجموعه اشعار حسین طلال

بلوای عشق

برخی آثار نوشته شده در این مجموعه توسط حسین طلال آهنگسازی و اجرا شده است .

balwa

لحظه دیدار تو شور منه                                  نغمه زیبای ماهور منه

در عجب مانده دلم ای نازنین                           این چه بلوائیست که در خون منه

نازنین ، همخون من ، همساز من                   این چه غوغائیست که در شعر منه

با تو بودن اوج آواز منه                                 بی تو بودن مرگ احساس منه

من فدای منظر زیبای تو                                  من خمار سحر اون چشمای تو

من خرابم ، من خرابم ، من خراب                   بی تو ای زیبا سرابم ، در سراب

در عطش ماندم برای دیدنت                           نازنینم تشنه بوئیدنت

در عذابم گر نباشی یاورم                             دل فدای لحظه خندیدنت

ای هوای دلنشین باغ عشق                            ای صدای خوش طنین ساز عشق

من برایت کرده ام حتی محال                         در تمام وادی دنیای عشق

گر که باشی دلبر و دلدار من                        یا که باشی همدم و غمخوار من

من ندارم غیر از این دردی دگر                   دست بداری زین همه آزار من

1382